Kwaliteitskader
Wij werken met een eigen Kwaliteitskader, dat is gebaseerd op het kader Gehandicaptenzorg. We schreven dit kader in samenwerking met een managementconsulent. Dit Kwaliteitskader geeft richting aan ons beleid. Ook geeft dit kader ruimte en stimulans aan de zorgverleners die werken binnen Ranonkel. Ook onze zorgverleners zijn bewust actief in het verbeteren van de geleverde zorg en van de organisatie als geheel. Het Kwaliteitskader biedt onze klanten – mensen met niet-aangeboren hersenletsel en hun naasten – duidelijkheid over wat zij kunnen verwachten van onze zorg en ondersteuning. Ook laat dit kader zien hoe zij hierin medezeggenschap hebben. Verder staat erin hoe kwaliteit van zorg controleerbaar is gemaakt en wordt gecontroleerd.
Bekijk ons kwaliteitskaderBekijk onze Ranonkel Methode
Klanttevredenheidsonderzoek
We zijn KIWA-geregistreerd . Jaarlijks voert KIWA een klanttevredenheidsonderzoek uit bij ons. Dit onderzoek richt zich op 5 thema’s: afspraken, bereikbaarheid, professionaliteit, uw verzorging en uw situatie/zelfstandigheid en activiteiten. KIWA kijkt dan naar de volgende competenties: klantgerichtheid, sensitiviteit, integriteit, mondelinge communicatie, organiseren van het eigen werk, samenwerken en vakbekwaamheid. Dit mondt uit in een rapportcijfer.
Bekijk de rapportage over 2018Bekijk de rapportage over 2019Bekijk de rapportage over 2020Bekijk de rapportage over 2021 Kies ook voor begeleiding door Ranonkel
Ja, graag vrijblijvend contact